INFORMACE O ESHOPU
V této sekci “informace” najdete všechny potřebné informace o našem e-shopu. K dispozici jsou obchodní podmínky, které definují pravidla a zásady, které platí při nákupu našich produktů, a informace o zpracování a ochraně osobních údajů, které jsou důležité pro naše zákazníky. Dále zde naleznete informace o možnostech dopravy a platby, aby si zákazníci mohli vybrat ty nejvhodnější možnosti pro své nákupy. Můžete se také podívat na často kladené dotazy, které obsahují užitečné informace o našem e-shopu a nákupním procesu. Všechny informace jsou přehledně uspořádány a snadno dostupné pro naše zákazníky. Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte nás kontaktovat.
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Jaký je věk doporučený pro tyto didaktické pomůcky/hry
Doporučený věk pro tyto didaktické pomůcky a hry je věk 3-6 let, tedy pro děti mateřské školy. Tyto pomůcky jsou navrženy tak, aby podporovaly a rozvíjely schopnosti a dovednosti dětí v této věkové kategorii. Nicméně, vždy záleží na individuálních schopnostech a zájmech dítěte, takže je vhodné pomůcky a hry vybírat s ohledem na konkrétního jedince. Některé didaktické pomůcky nebo aktivity lze použít i v základních školách (1-2 třída). Pomůcky si můžete přizpůsobit potřebám dětí a také si podle toho vybírat obtížnost.
Jaké jsou hlavní cíle této didaktické pomůcky/hry?
Didaktické pomůcky jsou velmi důležitým nástrojem pro rozvoj celkových potřeb dětí v mateřské škole. Zde jsou některé příklady rozvíjených cílů u aktivit: rozvíjení jemné motoriky – děti cvičí precizní pohyby rukou a prstů při skládání, rozvíjení zraku a vnímání – děti musí rozpoznat a správně umístit, rozvíjení komunikačních dovedností – děti se učí spolupracovat a komunikovat mezi sebou, rozvíjení matematických představ – děti se učí poznávat, přiřazovat a srovnávat čísla podle zadání, atd. Cíle naleznete vždy u dané aktivity.
Jak se tato didaktická pomůcka/hra používá?
Použití didaktických pomůcek a her pro děti v mateřské škole závisí na specifické pomůcce nebo hře. Nicméně, obecně se dají tyto pomůcky a hry použít následujícím způsobem: Pedagog vysvětlí, co je účelem pomůcky nebo hry a jak ji používat. Pedagog může demonstrovat, jak pomůcka nebo hra funguje, aby děti pochopily, jak ji používat a co od ní očekávat. Děti mohou pracovat s pomůckou nebo hrou samostatně nebo ve skupině. Pedagog může vysvětlit, jak pomůcku nebo hru používat a děti mohou být povzbuzovány, aby ji používali samostatně. Obecně platí, že didaktické pomůcky a hry jsou nejúčinnější, když jsou používány pravidelně a interaktivně v rámci širšího pedagogického plánu, který je navržen tak, aby podpořil celkový rozvoj dítěte.
Je tato pomůcka/hra vhodná pro skupinovou či individuální práci?
Většina didaktických pomůcek a her pro děti v MŠ je vhodná pro skupinovou práci, protože umožňují interakci mezi dětmi a podporují sociální interakce a spolupráci. Nicméně některé z těchto pomůcek a her mohou být využívány i pro individuální práci, zejména pokud se jedná o aktivity na rozvoj jemné motoriky nebo zrakové vnímání. V každém případě by měl být výběr pomůcek a her přizpůsoben konkrétnímu dítěti nebo skupině dětí s ohledem na jejich potřeby a zájmy.
Je lepší koupit tištěnou nebo PDF verzi?
Výběr mezi tištěnou nebo PDF verzí didaktických pomůcek a aktivit závisí na vašich osobních preferencích a potřebách. Tištěné verze mohou být výhodné pro ty, kteří preferují pracování s fyzickými materiály, nebo pro ty, kteří nemají přístup k počítači nebo tiskárně. Tištěné verze také často nabízejí vyšší kvalitu tisku a materiálů než PDF verze. Určitě vám ušetří spoustu cenného času, protože příprava jednotlivých materiálů stojí váš čas.
Na druhé straně jsou PDF verze didaktických pomůcek a aktivit výhodné pro ty, kteří preferují práci s digitálními materiály, nebo pro ty, kteří chtějí mít rychlý přístup k materiálům bez nutnosti čekání na doručení tištěné verze. PDF verze často nabízejí interaktivní prvky, jako jsou odkazy na videa nebo zvukové soubory, které mohou být pro děti velmi atraktivní.
Obě možnosti mají své výhody a nevýhody, takže je třeba vybrat tu, která nejlépe vyhovuje vašim konkrétním potřebám a preferencím.
Jaký je nejlepší způsob, jak využít didaktické pomůcky pro rozvoj kreativity u dětí MŠ?
Existuje několik způsobů, jak využít didaktické pomůcky pro rozvoj kreativity u dětí MŠ. Nechte děti tvořit podle své fantazie a nápadů – dávejte jim prostor a volnost pro kreativní myšlení a tvorbu. Použijte didaktické pomůcky jako inspiraci pro příběhy a scénky – děti mohou využít pomůcky jako rekvizity a vytvořit si vlastní příběh. Podporujte děti k otázání a zkoumání – povzbuzujte je ke zkoumání a objevování nových věcí pomocí didaktických pomůcek. Buďte kreativní při využití didaktických pomůcek – nebojte se experimentovat s různými způsoby použití a nechte děti vyzkoušet nové věci.
Jaké jsou témata didaktických pomůcek?
Didaktické pomůcky jsou obvykle rozděleny do kategorií podle ročních období, aby byly relevantní pro aktuální témata a aktivity v mateřských školách. Tyto kategorie mohou zahrnovat jaro, léto, podzim a zimu. Nicméně, vzhledem k tomu, že se didaktické pomůcky a aktivity neustále vyvíjejí a mění, mohou být kategorie a podkategorie různé v závislosti na konkrétních produktech a potřebách dětí.